wachten...

twitterkNPKJ.gif

check.png Professionele zorg en behandeling

check.png Snel en flexibel inzetbaar, geen wachtlijst

check.png Multicultureel team met HBO/WO medewerkers

Regio Amsterdam-Amstelland & Zaanstreek-Waterland,
Regio Zuid-Kennemerland & Haarlemmermeer

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Tevreden cliënten en begeleiders

Binnen Unalzorg staat de cliënt voorop. De geleverde zorg moet passend zijn voor cliënten. Daarom vinden wij het belangrijk om goed te weten wat cliënten van onze zorg en dienstverlening vinden. En ook hoe tevreden onze begeleiders zijn die de zorg uitvoeren. Regelmatig vragen wij cliënten naar hun mening en om de 2 jaar laten wij door een onafhankelijk onderzoeksbureau de tevredenheid van cliënten en begeleiders onderzoeken.

Resultaten van klanttevredenheidsonderzoek

Op dit moment loopt een nieuw klanttevredenheidsonderzoek. Hieronder de uitkomsten van het laatste onderzoek dat in 2015 is uitgevoerd onder onze cliënten en begeleiders.



Klanttevredenheid bij Unalzorg in 2015 (onderzoek door: Effectory)

Thema

Score

Norm VGN

Algemene tevredenheid

88.5%

77.2%

Tevredenheid van de begeleiders

96%

77.5%

Tevredenheid over de ondersteuningsplannen

93.8%

81.3%

Nakomen van afspraken door de begeleiders

94.2%

71.9%

Klanttevredenheid bij Unalzorg in 2015 (onderzoek door: Effectory)

Thema

Score

Norm VGN

Algemene tevredenheid

88.5%

77.2%

Tevredenheid van de begeleiders

96%

77.5%

Tevredenheid over de ondersteuningsplannen

93.8%

81.3%

Nakomen van afspraken door de begeleiders

94.2%

71.9%