Laden...


check.png Professionele zorg en behandeling

check.png Begeleid wonen en dagbesteding

check.png Werkt systeemgericht, integraal en intercultureel

check.png Multicultureel team (o.a. Turks, Marokkaans, Eritrees, Syrisch)

check.png Wij hebben momenteel een wachtlijst voor de regio Amsterdam

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Klachtenregeling cliënten Unalzorg

Vastgesteld 1 januari 2024

Wat te doen bij een klacht?

De medewerkers van Unalzorg zorgen jaarlijks voor vele cliënten. Ze doen dat met kennis van zaken, in goed overleg en in samenwerking met de cliënt en diens netwerk. Goede zorg staat voorop, met als oogmerk tevreden cliënten. 

Toch kan het voorkomen dat een cliënt ergens ontevreden over is. Of dat het vertrouwen in onze hulpverlener of Unal Zorg is aangetast. Wat kunt u in dat geval doen? 

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Een klacht kan persoonlijk, telefonisch (020-4470518), schriftelijk (Keurenplein 53, 1069 CD Amsterdam), of via e-mail t.a.v. de klachtenfunctionaris (info@unalzorg.nl) worden geuit. Wij zullen er alles aan doen om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg ((zowel Jeugdzorg, Wmo als Wkkgz) te helpen oplossen.

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl 

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.


Ons klachtenreglement in drie talen

Zie voor meer informatie ons klachtenreglement:

Klachtenreglement Unalzorg - Nederlands

Klachtenreglement Unalzorg - Turks

Klachtenreglement Unalzorg - Arabisch