wachten...

twitterkNPKJ.gif

check.png Professionele zorg en behandeling

check.png Snel en flexibel inzetbaar, geen wachtlijst

check.png Multicultureel team met HBO/WO medewerkers

Regio Amsterdam-Amstelland & Zaanstreek-Waterland

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Code is incorrect!

Fout

U bent iets vergeten!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Klachtenregeling cliënten Unalzorg

Vastgesteld 10 december 2012

Wat te doen bij een klacht?

De medewerkers van Unalzorg zorgen jaarlijks voor vele cliënten. Ze doen dat met kennis van zaken, meestal vol enthousiasme en in goed overleg en in samenwerking met de cliënt en zijn netwerk. Goede zorg staat voorop, met als oogmerk zoveel mogelijk tevreden cliënten.

Toch kan het voorkomen dat een cliënt ergens ontevreden of boos over is. Of dat het vertrouwen in onze hulpverlener of organisatie is aangetast. Wat kunt u in dat geval doen?

1. Bespreek de klacht met de betrokken medewerker en/of diens leidinggevende, dan kan er direct een oplossing gezocht worden.

2. Zijn er redenen om de klacht niet rechtstreeks met de betrokken medewerker en/of diens leidinggevende te bespreken, dan kan de cliënt een afspraak maken met de klachtencommissie van het Kenniscentrum Gezondheidszorg. De voorzitter van deze klachtencommissie is de heer R. Groven (info@kenniscentrumzorg.nl). De klachtenfunctionaris van Unalzorg is de heer Stephan van der Linde. Wij zullen er alles aan doen om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

3. Is de klacht toch niet naar tevredenheid door ons afgehandeld? In dat geval kan de klacht ingediend worden bij de landelijke Geschillencommissie Gehandicaptenzorg waarbij Unalzorg is aangesloten.

Geschillencommissie Gehandicaptenzorg:
www.degeschillencommissiezorg.nl/clienten/
Postbus 90600, 2509 LP Den Haag
T: 070 - 310 5380