wachten...

twitterkNPKJ.gif

check.png Professionele zorg en behandeling

check.png Snel en flexibel inzetbaar, geen wachtlijst

check.png Multicultureel team met HBO/WO medewerkers

Regio Amsterdam-Amstelland & Zaanstreek-Waterland

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Code is incorrect!

Fout

U bent iets vergeten!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Uitkomsten klanttevredenheidsonderzoek

Binnen Unalzorg staat de klant voorop. Alles wat wij doen moet passend zijn voor onze cliënten. Daarom is het van groot belang om goed te weten wat cliënten van onze zorg en dienstverlening vinden. Dat vragen wij dan ook regelmatig aan onze cliënten. Maandelijks houden wij bijvoorbeeld telefonische interviews en jaarlijks laten wij door een onafhankelijk bureau onderzoek doen naar de tevredenheid van cliënten.

Hieronder de uitkomsten van het meest recente klanttevredenheidsonderzoek.


Klanttevredenheid bij Unalzorg in 2015 (onderzoek door: Effectory)

Thema

Score

Norm VGN

Algemene tevredenheid

88.5%

77.2%

Tevredenheid van de begeleiders

96%

77.5%

Tevredenheid over de ondersteuningsplannen

93.8%

81.3%

Nakomen van afspraken door de begeleiders

94.2%

71.9%